جستجو در پندار پارس go
header
چهارشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٣ ٠١:٠١:٠٣
book code
دوره های آموزشی
فیلمهای آموزشی
آخرین اخبار
جدیدترين کتاب ها
١.
الگوهاي DAX
الگوهاي DAX
٢.
WordPress براي كودكان
WordPress براي كودكان
٣.
21 نكته كليدي در زمانبندي پروژه ها
21 نكته كليدي در زمانبندي پروژه ها
٤.
آموزش پيشرفته Primavera P6 v21
آموزش پيشرفته Primavera P6 v21
٥.
راهنماي گستره دانش مديريت پروژه، ويرايش هفتم
راهنماي گستره دانش مديريت پروژه، ويرايش هفتم
٦.
خوردگي و انتخاب مواد (در صنايع نفت و گاز)
خوردگي و انتخاب مواد (در صنايع نفت و گاز)
٧.
پايتون براي كودكان (ويرايش دوم)، مقدمه اي سرگرم كننده براي برنامه نويسي
پايتون براي كودكان (ويرايش دوم)، مقدمه اي سرگرم كننده براي برنامه نويسي
٨.
آموزش شماتيك برنامه ريزي و كنتر پروژه با Primavera P6 V21
آموزش شماتيك برنامه ريزي و كنتر پروژه با Primavera P6 V21

قرعي كشي دهم اعضاي باشگاه خوانندگان پندار پارس




به مناسبت هفته كتاب كه پشت سر گذاشتيم قرعه كشي دهم باشگاه خوانندگان پندار پارس انجام يافت هرچند با يك هفته درنگ كه دليلش آماده سازي كتابهاي جديد بود. اين بار دو سري برنده داريم و برپايه نظر برخي دوستان، برندگان تكراري را از گردونه حذف نكرديم.

سري نخست از ميان همه اعضا 20 نفر با قرعه كشي تصادفي در اكسل انتخاب شدند كه جوايز آنها شارژ 200000 ريال در حساب سپردشان در سايت پندار پارس است كه ميتوانند در خريدهاي خود از همه يا بخشي از آن استفاده كنند.

سري دوم از ميان 500 نفر از اعضا كه بيش از 5 بوككد ثبت كرده بودند 10 نفر با قرعه كشي در اكسل برگزيده شدند. حساب اين دوستان نيز 300000 ريال شارژ مي شود و ميتوانند به جاي آن 10 حلقه از سي دي هاي فيلم هاي آموزشي مايكروسافت را كه ارزش آن 500000 ريال است از ما دريافت كنند. اما پيش از مصرف سپرده شان در سايت.

حسين يعسوبي سه شنبه ١٠ آذر ١٣٩٤ ساعت ١٥:٤١ | تعداد نظر ( ٥ )

پندار پارس در نخستين جشنواره كتاب مجازي




مجید غلامی جلیسه دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری اولین دوره جشنواره «کتاب مجازی» از سوی ستاد هفته کتاب در این دوره خبر داد و گفت: جشنواره شامل بخش‌های مختلف است و هدف از آن هم مشارکت دادن بیشتر مردم در برنامه‌های ترویجی کتابخوانی است.

جلیسه بخش‌های ختلف جشنواره «کتاب مجازی» را به این شرح نام برد: کتابخانه‌های آنلاین، کتابفروشی‌های آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی کتاب، فروشگاه‌های صوتی کتاب، وبسایت‌های اختصاصی ناشران، شبکه‌های اجتماعی با موضوع کتاب، سایت‌های ترویج کتابخوانی و اپلیکیشن‌های تلفن همراه با موضوع کتاب.

وی افزود: در واقع در «کتاب مجازی» بهترین‌ها در هر یک از این شاخه‌ها توسط مردم و با مکانیسمی که طراحی شده است، انتخاب می‌شوند و طی مراسمی در آخرین روز هفته کتاب (اول آذر) جوایزی به منتخبین اهدا می‌شود.

به گفته دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب، تمامی سایت‌های مربوط به بخش‌های مذکور در سایتی به نشانی ketabmajazi.ir ثبت نام می‌کنند و سپس مردم با مراجعه به سایت، نسبت به رای دهی به وبسایت‌های ثبت نام شده، اقدام می‌کنند. بدیهی است هر هر بخش، وبسایتی که بالاترین رای را به دست آورده باشد، به عنوان بهترین وبسایت آن بخش در جشنواره «کتاب و تکنولوژی» معرفی می‌شود.

مدیرعامل خانه کتاب گفت: در مراسم اختتامیه، به برگزیدگان هر یک از بخش‌های هفتگانه جشنواره «کتاب مجازی» جوایزی ارزنده به رسم یادبود اهدا خواهد شد و از حائزین رتبه‌های دوم و سوم تجلیل هم به عمل می‌آید.

حسين يعسوبي چهارشنبه ٢٠ آبان ١٣٩٤ ساعت ١٤:٢٥ | تعداد نظر ( ٢ )

راه اندازي كانال تلگرام پندار پارس




با درود به همه اعضاي گرامي و بازديدكنندگان جديد

براي اطلاع رساني كتابهاي جديد كامپيوتري انتشارات پندار پارس ميتوانيد عضو كانال تلگرام انتشارات شويد. در اين كانال هيچ پيغام اضافه اي كه موجب اذيت و آزار شما شود فرستاده نخواهد شد و تنها براي آگاهي از چاپ كتابهاي تازه و مراحل چاپ كتابهاي در دست چاپ و نيز نتايج قرعه كشي بوككدها استفاده ميشود.

آدرس اينترنتي كانال براي دوستاني كه از تلگرام در وب استفاده ميكنند:  https://telegram.me/pendarepars

در كادر جست و جوي خود برنامه تلگرام نيز با جستجوي pendarepars ميتوانيد به عضويت كانال درآييد.

اگر نتيجه اي را مشاهده نكرديد نسخه تلگرام خود را به روز كنيد. (از بازار يا play store يا هر جاي ديگر)

 

حسين يعسوبي سه شنبه ١٩ آبان ١٣٩٤ ساعت ٢٠:٥٤ | تعداد نظر ( ٤ )

چاپ کتابهای کامپیوتر جدید پندار پارس




آخرین بار قول داده بودم دیگر در اینجا لب به شکوه و گلایه باز نکنم و تلاش کنم با واژگانی امیدبخش و شاد بنویسم. بر این پایه، ورای از ذهن مغشوش خود و آینده‌ای که بهتر است به آن نیاندیشیم، آمده‌ام تا خبر در دست نگارش بودن چند کتاب جدید را به شما بازماندگان گرانقدر نسل کتاب خوانها بدهم.

  1. مرجع کامل jQuery در 2 جلد
  2. مرجع کامل سخت افزار (مبتنی بر A+ Certification)
  3. حمله و دفاع با SQL Injection
  4. مدیریت پروژه های سیویل با Primavera
  5. پروژه کار Entity Framework 6.2
  6.  مرجع کامل GNS 3

دوستان، اینها مراحل پایانی خود را سپری می کنند و شاید تا آخر همین ماه منتشر شوند. کتاب های دیگری هم در دست کار است که به موقع خود به آگاهی خواهیم رساند.

حسين يعسوبي چهارشنبه ١٥ مهر ١٣٩٤ ساعت ١٦:٣٩ | تعداد نظر ( ١٥ )

دهمين قرعه كشي اعضاي باشگاه خوانندگان پندار پارس




دهمين قرعه كشي باشگاه خوانندگان پندارپارس انجام يافت. اين بار قرعه كشي روي همه اعضا انجام يافت و ممكن است برخي از برندگان در دوره هاي پيشين نيز برنده شده باشند.

به بيست نفر از اعضا كد تخفيف پنجاه درصدي خريد لايسنس اورجينال آنتي ويروس سه كاربره كسپرسكي هديد داده مي‌شود. به اين دوستان ايميلي مي‌فرستيم كه پس از پاسخ دادن به آن، كد تخفيف را از ما دريافت خواهند كرد و با آن مي‌توانند به سايت كسپرسكي مراجعه و خريد خود را انجام دهند.

اعتبار اين كوپنها تا 12 شهريور است.

 

حسين يعسوبي يکشنبه ١٨ مرداد ١٣٩٤ ساعت ١٠:١٩ | تعداد نظر ( ٣ )

پندار پارس،‏ حامي نخستين همايش PHP ايران




آخرين پنجشنبه مردادماه 94 نخستين همايش PHP ايران در تهران توسط جامعه توسعه دهندگان PHP ايران برگزار مي‌شود. از آنجا كه انتشارات پندار پارس به عنوان حامي نقره‌اي در اين همايش حضور دارد به رسم احترام به اعضاي باشگاه خوانندگان پندار پارس، 3 نفر از صاحبان بوك كدهايي كه براي كتابهاي PHP ثبت شده بود به قيد قرعه انتخاب شدند تا به صورت رايگان در همايش شركت كنند. چنانچه اين دوستان انصراف دهند نفرات جديد معرفي خواهند شد.

حسين يعسوبي شنبه ١٧ مرداد ١٣٩٤ ساعت ١١:٠٩ | تعداد نظر ( ٠ )

خرید سخاوتمندانه کتاب توسط وزارت ارشاد از ناشران




چند روز پیش آقای حسینی یکی از مسئولان محترم وزارت ارشاد در اخبار رادیو جوان، از خرید کتاب از ناشران به منظور حمایت از صنعت به گل نشسته نشر خبر داد. بر این پایه، سری به سایت وزارتخانه زدیم و دیدیم همچون گذشته، این خریدها تنها به کتابهای مذهبی، مفاتیح الجنان، قرآن، و کلا کتابهای در حوزه دین و اسلام خلاصه شده و جالب تر اینکه ناشران آنها بیشتر ناشران دولتی یا نیمه دولتی بوده است. یعنی از جیب به اون جیب. آیا کتابخانه های عمومی تنها به کتابهای مذهبی نیاز دارند! آیا کتابهای علمی نباید جایگاهی داشته باشند؟ مگر هدف، حمایت از ناشران نیست؟ پس چرا بیشتر بودجه دوباره به خزانه بازگشته؟ 

 

حسين يعسوبي سه شنبه ١٣ مرداد ١٣٩٤ ساعت ١٢:٠٦ | تعداد نظر ( ٢ )

ساخت فرم نظرسنجي يا پرسش‌نامه با Google Forms




شايد تاكنون با دريافت لينك‌هاي نظرسنجي از طريق ايميل يا ديگر كانال‌هاي ارتباطي، براي شركت در برخي نظرسنجي‌ها از شما دعوت شده باشد. در اين مقاله مي‌خواهيم با فرايند ساخت اين فرم‌ها كه كاري بسيار ساده و سريع است آشنا شويم و در پايان، يك فرم نظرسنجي درباره ناشران كتاب‌هاي كامپيوتر طراحي كنيم.

حسين يعسوبي جمعه ١٢ تير ١٣٩٤ ساعت ٢٢:٠٩ | تعداد نظر ( ١١ )
١ ٢
حسين يعسوبي
تاریخ عضویت
٢٠/٠٨/١٣٩١

نوع حساب کاربری مدیر سایت

وضعیت: فعال
نام کاربري
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
رمز عبورم را فراموش کرده ام

ثبت نام عضو جديد
هنوز کالايي در سبد خريد شما موجود نيست
عضويت خبرنامه
مشترک خبرنامه ما شويد و از آخرين اخبار و کتاب هاي منتشر شده آگاه شويد.


اشتراک
logo-samandehi
کلیه حقوق این وبسایت برای انتشارات پندارپارس محفوظ می باشد. © 2015
developed by: